Köpt de första julklapparna idag :)

I dag har jag hunnit med mycket! Började med att mamma kom och hämtade mig vid tio och då for vi ner till stan. Gick till banken där jag överförde pengar till mitt och Robins reskonto också beställde jag en bankdosa så jag kan överföra och betala räkningarna hemifrån. Har tidigare bara kunnat gått in och gjort det hemma hos mamma, ganska drygt så det ska bli skönt att bara ha en dosa och kunna gå in på vilken dator som helst att fixa sånt på!

Sedan gick vi en sväng på stan. Jag pekade ut lite julklappar som jag önskar mig, provade lite och så. Så nu vet mamma vad jag vill ha ;)
När vi var klar på stan for vi och hämtade upp mormor och sedan ut till birsta. Där shoppade vi en hel del, jag köpte bland annat några julklappar. Känns bra att ha börjat så att det inte blir allt för stressigt sen :)
Vi avslutade sedan med en god lunch, så mysigt!!

Kom hem vid halv tre och då lämnade jag bara av grejorna hemma och sedan gick jag till jobbet. Har jobbat kväll så jag har nästan nyss kommit hem. Ska ta mig något att äta nu och sedan vänta på att min älskling ska komma hem :) Vi ska kramas för det har jag saknat hela dagen.. Jag fick ett sånt fint sms utav han när jag jobbade också så jag känner mig lite extra kär nu, min gullnos :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0