Tjenixen pixen :)

Det är redag lördag, veckorna går så sjukt fort.. Men det är bra, för jag vill ha JUL nu :D

I torsdags kväll kom Emelie hit. Vi hade jätte mysigt, åt blåbärspaj och chokladbollar också drack vi vin :) :)
Blev helt enkelt en kväll med fullt utav vardagslyx! <3
Sånt älskar jag, man behöver spricka upp vardagen ibland. Emelie gick hem kring 00.30 tiden och sen satt jag uppe med Robin en liten stund, så klockan var väl 01.30 när jag somnade. Och klockan 07.00 ringde klockan och då var man seg! Kände även att jag hade en anings liten baksmälla haha ;) Jaja så kan det gå, vi hade iaf sjukt mysigt hela kvällen så det var det värt!

Jag jobbade 09.00-14.00 igår och sedan for jag ut till birsta och shoppade med mammsen. Köpte ett par skit snygga stövlar (äntligen hittade jag sådana som jag ville ha), två linnen, en tröja, hårspray och födelsedags present till Elin! Vart dock inga julklappar, men jag vet på ett ungefär vad jag ska köpa till alla så det känns ju iaf skönt.

På kvällen blev det bara lugnt hemma med min älskling. Vi både var sjukt trötta, låg i soffan och kollade på femman av Johan Falk också såg vi vem det var som åkte ur idol. Sedan blev det sängen!

Vi sov till tio idag, låg och myste och drog oss fram till elva och sedan åt vi god frukost tillsammans. Skön morgon ;)
Sedan fixade jag mig och gick till jobbet. Har jobbat 13.15-18.15 i dag och det har varit jätte mycket folk precis som igår. Märks verkligen att folk har fått lön och det det börja närma sig jul :)
Ikväll blir jag nog bara hemma, helt själv dock.. Men vad gör man när alla andra är så tråkiga ;P
Robin är i Stöde med Daniel på fest och kommer inte hem förns i morgon så jag ska även vara själv hela natten. Usch så tråkigt! Hatar att sova utan min älskling :/ Fast jag är ju van, tänk att vi har varit ifrån varandra i två hela månader plus lite till! Så ja tänker man på det så känns ju en natt som en flugsmäll nu ;P
Jag ska kolla på Robinsson nu och ta mig ett glas vin och äta upp mina och Emelies chokladbollar, vill ju känna av att jag har lite helg iaf ;)

Hoppas ni har en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0