Lördag!

Får be om ursäkt för att jag varit dålig på att uppdatera här, men jag har varken haft någon tid eller ork..
Jag är fortfarande sjuk och har varit de sen i måndags nu vilket är sjukt jobbigt. Jag måste ha någon virus i kroppen för så här länge har jag aldrig haft feber och varit förskyld, är inne på 6:de dan nu :S

Jag har iaf pallrat mig till jobbet varenda dag ändå så tjurig som jag är haha! Maria har fått kommit med vatten och ipreen till mig när jag suttit i kassan så jag skulle orka :P
I går var jag ledig och då tog jag en hemma dag och städade, bakade tekakor som blev så himla goda. Våra favorit mackor :D Tog även hand om mig själv lite grann genom att ta en låång dusch, gjorde peeling, inpackning och ansiktsmask vilket är en lyx för mig. Älskar sånt! Och mango peelingen är så bra :)

På eftermiddan kom robin hem och hämtade upp mig för att ta en tur ut till birsta! Vi handlade våran säng, åh det blev våran första möbel som vi har köpt "tillsammans". Känns lite små speciellt tycker jag :D
Blev även en sväng på bolaget, måste ju fylla upp vårat vinställ nu ju haha!
På vägen hem så stannade vi till och käkade en varsin pizza och sedan for vi raka vägen hem och monterade ihop sängen. Det blev super fint, vi är såå nöjda :) Nu är det bara sängbordsdelen som ska köpas men det får bli på nästa lön!
Resten utav kvällen spenderades hemma med en massa mys! Daniel kom och umgicks med oss också, alltid lika trevligt. Synd bara att ziri hade dubbelbokat in sig så hon inte kunde komma! Men vi ses nog snart igen ändå :) Blev lite vin och en massa gotta ;)


Bild på mina smarriga tekakor ;)


Fredagsmyyys!

I dag har jag jobbat 09.00-17.00 och det har flytit på bra som vanligt. Fast än att jag inte var så värst pigg på att jobba igentligen då jag hade en ledig helg och tänkte försöka vila och bli frisk men man kan ju inte säga nej heller när man blir erbjuden mer jobb så var bara att bita ihop och köra på :P
Är iaf ledig i morgon och det tänker jag verkligen njuta utav :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0