Måndag

Igår kväll blev vi sugna på att se en Johan Falk film så vi for ner till videoteket och hyrde trean, fyran och femmen :) Dom är så jäkla bra! Såg trean igår och dom andra tar vi någon annan kväll, perfekt att kan man får ha dom en hel vecka.

I morse vaknade jag klockan nio och då gick jag ut på en morgon walk, väldigt uppfriskande och skönt! Sedan snabbade jag min in i duschen och fixade mig så att jag var klar på toan när gubbarna ifrån Skanska skulle komma och börja riva upp golvet och titta på vattenskadan..
Vi hade bestämmt tid att dom skulle komma vid elva och klockan blev halv tolv men ingen hade kommit så jag ringde och kollade vart dom tagit vägen.
Nu har dom precis kommit och ha börjat förstöra våran hall, usch jag vill inte se på! Sedan när dom har skrapat upp allt trä så ska dom borra in under toaletten och se om det blivit några skador där. Håller verkligen tummarna på att de har klarat sig, annars blir det inte roligt att bo här hemma. Kommer man inte kunna duscha och hur fan ska det gå :O Jaja ska inte ta ut något i för skott, men man blir ju så jäkla less när det bara jävlas!!

Jag ska snart ta och göra lunch och sedan jobbar jag kvällen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0