Mys morgon mitt i veckan :D

I dag sov jag till klockan tio och låg sedan och pussade på mitt lilla hjärta så att han också skulle vakna, tråkigt att ligga vaken själv ;) Han ska jobba hem ifrån idag så vi fick sova ut och gå upp och äta go frukost tillsammas, så myysigt!
Jag har igentligen mina lediga dagar måndag och tisdag den här veckan men maria ringde nyss och frågade om jag inte kunde hoppa in och jobba fram till sex idag och självklart sa jag ja till det! Så ska ta mig en snabb dusch nu och sedan traska ner till jobbet :)

Ha en bra dag, kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0