Ny vecka och nya tag :)

I går blev det kalas på kalas kan man säga! Var ut till timrå och firade min lilla syster fanny som fyllde 14 år också var pappa öppe och hälsade på så blev lite farsdags firande med :)
Var jätte roligt att träffa alla igen! Det bjöds på både tacos och tårta, så mysigt :)
Jag blev där nästan hela dan och sedan for jag med mamma och elin ut till birsta en sväng, jag är ute efter ett par stövlar men hittade inga som jag fastnade för så jag får leta vidare..
Sedan for jag och kikade på robins match och dom vann som vanligt, så himla kul :)
Efter matchen for vi och handlade med oss mat på max. Vart så sugen på de när matilda sa att hon och anton skulle äta de! Gott ;)
På kvällen följde jag med robin till solariet och städade också invigde jag det nya stå solariet vilket var ett jävla drag på haha när det hade gått fem min höll jag på dö så varmt var det :P
Sen for vi hem och myste till det lite med ett glas rött och film :)

I dag har jag tvättat och varit och ätit lunch hos ziri :D Åh hon är så go min lilla gumma! Hon hade gjort värsta goa lunchen, potatisklyftor med kycklingfile och beasås och sedan till efterrätt så blev det chokladmousse med hallon smak i och kaffe :)
Tusen tack för idag vännen! Var jätte roligt att få komma och umgås lite, bara du och jag :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0