Onsdag!

Igår kväll när jag kom hem ifrån jobbet stog robin vid dörren och överraskade mig med ett glas vin, sötnosen min! ;) Han höll även på att kocka i köket och jag skulle hjälpa han att skära grönsaker och då så klart så skar jag mig i fingret och började tok blöda. Haha det är så typiskt mig, jag gör nästan alltid det :P Klantiga jag!
Vi hade en super mysig kväll, åt tacos, glass, drack vin och kollade timrå matchen :)

I dag har jag jobbat 14.00-19.00 och det har gått jätte bra. Lär mig nya saker hela tiden, sånt älskar jag :)
När jag slutade gick jag hem och åt och nu sitter jag här och har myst ner mig i soffan och kollar på oskyldigt dömd!

Snart så är det helg också :D


Kommentarer
Postat av: kikki

Ja, det gör vi säkert :D Haha, ajdå. Ja det är svårt att inte äta för mkt när det finns så mkt gott ;P

2009-11-12 @ 11:19:12
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0