Tisdag

I dag mår jag lite bättre än igår kväll, har iaf ingen feber så det är skönt. Jag pular i mig alvedon så jag orkar med mig, för jobba det ska jag! :) Har jobbat 09.00-14.00 och är hemma nu och vilar lite.. Ska ringa och höra med robin när han kommer hem, hoppas han hinner komma hem så vi kan äta middag tillsammans. Så tråkigt att laga åt sig själv ;P
Klockan sex börjar jag jobba igen. Vi har inventering ikväll och förhoppningsvis så är maria klar med schemat för decemer då, kan ju vara skönt att veta hur man jobbar i fall man ska göra något speciellt ;)

Kommentarer
Postat av: fanny

Jag vet inte när, men du kan fråga mamma :)

2009-11-03 @ 16:38:43
URL: http://barafaanny.blogg.se/
Postat av: fanny

ah okej :)

2009-11-03 @ 17:19:38
URL: http://barafaanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0