Vatten skada!

I måndags natt när Robin skulle gå på toaletten märker han att det är fullt med vatten på golvet och det hade även runnit ut på hall golvet.
Då är det något rör under handfatet som har börjat läcka så Robin fick springa ner till källaren och stänga av varm vattnet medans jag stog och torkade upp vatten med en massa handdukar..

Nu har han lagat röret så nu är det bra men så klart så hann vi åka på vattenskada i hallen :/ Har vi tur så klarade toan sig, det var en kille här och mätte och kollade och han sa att vi skulle riva upp hall golvet så det torkar fortare. Så nu har Robin rivit upp en del utav golvet, åh vårat fina golv är förstört! :/
Vi är så himla less nu, när man väl fått flyttat hem så dyker det upp nå sånt här..

Förrutom våra motgångar så är allt annat bra! Jag är så himla lycklig, har världens finaste pojkvän som gör mina dagar till dom bästa. Våran kärlek är verkligen något speciellt! Du & jag gubben ;)






Kommentarer
Postat av: Therese Stolt mamma till 2 små killar

men älskade lilla gumman. gud vad tråkgit att höra. massa kramar och styrka till er..

2009-11-20 @ 08:12:08
URL: http://stoltmammatherese.blogg.se/
Postat av: Camilla

Fyfaan rent ut sagt! Har åxå haft vatten skada en gång på ljungan , man kan ju bli tokigare än man är i vanliga fall!! Det blir ju sånt extra jobb som man inte orkar med! Tänker på er. Kram!

2009-11-20 @ 09:12:26
URL: http://minamyror.blogg.se/
Postat av: kikki

åh , men vad tråkigt :(

2009-11-20 @ 11:18:59
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0