You make me smile

I går morse ringde klockan kvart i sju, usch det kändes lite halv jobbigt att kliva upp då men det gick iaf. Tog en lång varm dusch, väldigt skönt! Sedan pratade jag med matilda i telefon medans jag gick till jobbet, skönt att höra att det var fler som var uppe och skulle iväg och jobba så tidigt ;)
Dagen gick bra, är skönt att jobba på helgerna ibland. Man känner sig som en bra människa då :D Kan man tänka på hur många det är som ligger och är bakis och jävlig, och då känns det genast mycket roligare att jobba ;P

Jag slutade klockan 17.00 och då kom älsklingen min och hämtade mig. Sedan for vi hem till Carina och Ingemar och åt middag :) Åh det är alltid lika mysigt att komma hem dit! Vi hade en jätte trevlig kväll tillsammans med dom, drack lite vin, surrade en massa också kollade vi på Robinsson :)
Vi sov kvar där så i morse när vi vaknade åt vi frukost och sedan for vi upp och hälsade på Robins mormor och morfar. Och sedan blev det en sväng till Elisabeth och Stoffe, passade på att hälsa på hela byn när vi var där ;)
Sedan avslutade vi med att fara hem till mamma och Elin där även mormor, Therese, Micke och barnen var. Blev ännu mera fika och en massa mys, jag blir ju alltid så himla glad när jag får träffa min små prinsar! Åh jag ville låna hem dom, skulle kunna och sitta och leka och pussa på dom i flera timmar utan att bli uttråkad :D Mosters favoriter <3

När vi kom hem satt vi på musik här hemma och sedan blev det stor städning! Robin tog trapphuset (är våran tur att städa där den här månaden) och medans så städade jag här hemma. Är ett måste att lyssna på musik när man städar, allt blir så mycket roligare ;)
Har varit en riktig mys dag idag, en liten familjedag kan man säga :) Och sedan har vi varit duktiga med att göra fint här hemma. Har även satt upp julstjärnan i fönstret, så fint! Är ju faktiskt första advent om vecka :)

Nu har vi nyss avslutat dagen med en god pizza och tänkte bara ta en skön söndags kväll framför tvn ikväll! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0