Då var det fredag igen :)

I onsdags och igår jobbade jag eftermiddag/kväll och sen när jag har kommit hem har det blivit mat och tv, är ju en massa program nu som jag försöker att följa. Haha det låter som att jag är värsta tv nörden men det är jag verkligen inte :P Men det är faktiskt rätt så mycket bra som går nu, som bland annat bonde söker fru, ensam mamma söker, lyx fällan och idol som är ikväll ;)

Idag har jag jobbat 09.00-14.00 och sen for jag hem till mamma och fikade lite, tog ett bad och packade ihop lite saker som jag behöver i helgen när vi ska vara här ute på alnö :)
Nu har vi nyss ätit tacos och jag åt för mycket känner jag men det är som vanligt de, att man aldrig lär sig ;P
Vi är hund och barnvakt här ikväll så det blir mys framför idol och någon film, jag har laddat upp med en massa godis :D Robin ska iväg och kolla på innebandy med grabbarna vid halv nio så jag får väl ha mitt mys för mig själv någon timme där då, trååkig kille!! Haha näro, han vill ändå inte se på idol så det kvittar för mig ;)

Ha det gott och puss på er!


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Har ny blogg igen (a) haha! Så du får ändra länken :p

2009-10-24 @ 15:41:43
URL: http://sigridbergseje.webblogg.se/
Postat av: Linda

Hehe ja jag har sett det men har glömt att ändra på länken ;) Haha sällan du byter gumman ;P

2009-10-25 @ 13:21:03
URL: http://lindakallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0