Underbara ni!

I dag har jag fått haft en hel dag med syster och mina små prinsar :) Dom kom hem till oss i morse och då fick Noel vara med mig medans jag fixade mig för en tripp ner till stan, go gillen :D
Sen tog vi alla oss en prommis ner dit, blev en fika/lunch på Åhlens cafe och sedan lite shopping. Jag har bland annat kikat runt på gardiner till sovrummet men jag har lite besluts ångest om vi ska ha bruna eller beigea, det känns som att brunt blir mysigare att ha där inne. Är så pass stort och öppet ändå vårat sovrum men jag tror jag väntar att köpa några tills vi flyttat hem, då lär jag nog se på en gång vad som passar bäst :)

Vi har haft en tok mysig dag idag! Jag älskar att få vara moster och dom är så härliga både två. Bara en massa bus och skratt hela tiden, de gillar vi :) Man blir bara glad av att se på dom och Melwin har börjat prata mer och mer nu och det går inte annat än att skratta åt han när han ska till att säga något. Haha pluttisen min ;)



Undra vad jag säger här jag ? ;P


Kommentarer
Postat av: Therese Melwins & Noels Mamma

Men vart är stor osten på bild då.. ?:(



Du är utmanad i min blogg

2009-10-20 @ 19:58:09
URL: http://www.mammatherese.bloggagratis.se
Postat av: Linda

De blev ingen bild på han :( Har du någon från idag ? :)

2009-10-20 @ 21:25:56
URL: http://lindakallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0