fredag :)

I går jobbade jag mellan 09.00-15.00 och sen gick jag in till stan och köpte min fina vinter jacka som jag hade lagt undan. Skönt att jag har hittat än, brukar alltid annars köpa så sent när typ alla storlekar är slut men i år var jag lite smartare ;)
Införskaffade mig även ett par snygga jeans leggins innan jag for hem!


På kvällen blev det middag och hockey och en massa tv tittande med trevligt folk. Super mysigt :)

I dag har jag varit nere på stan med mamma och ätit lunch/fikat, jag åt en super god stor baugette macka med salami och brioost i :) Också blev det lite shopping. Handlade bland annat present åt melwin som fyller 2 år på söndag, hihii stor killen min!

Ikväll blir det vinkväll med emelie :D Vi har bokat bord på biteline till klockan sju, så vi ska äta middag och mysa där först och sen blir det utgång! Och som vanligt så vet jag inte vad jag ska ha på mig haha men det brukar sluta med att man bestämer sig typ 5 minuter innan man ska iväg ;P

Hoppas ni får en bra fredag kväll ni med ;)

Kommentarer
Postat av: Therese Melwins & Noels Mamma

fin jacka

2009-10-02 @ 20:32:06
URL: http://www.mammatherese.bloggagratis.se
Postat av: jenny

jag tyckte det var lika min jacka.. nu ser jag att vi har samma;) den är snygg!

2009-10-09 @ 00:11:04
URL: http://jennyba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0