HAR FLYTTAT HEM :D

Ja ni läste helt rätt! Vi har flyttat hem nu och det känns så jäkla skönt, åh jag älskar våran lägenhet :)

Robin ringde mig under dan i dag när jag jobbade och berättade att lägenheten står tom och att det bara var att flytta in nu :) Så så fort jag slutade jobbet var det bara att packa ihop alla grejor och börja flytta!
Haha gud vad overkligt det känns att vi verkligen är hemma igen.. Vi har nog inte riktigt fatta att vi är här än ;P

Nu ska det fortsättas att mysas här hemma :D Skriver mer i morgon!

Kommentarer
Postat av: Therese Melwins & Noels Mamma

GRATTIS älsklings syrran

2009-10-30 @ 20:47:56
URL: http://www.mammatherese.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0