Lite små seg i dag :P

I går var det full fart här hemma med fixning inför bröllopet. Vi var åtta stycken som skulle duscha och göra oss klara så ni kan ju tänka er hur vi hade det haha, tur att fyra av dom var killar ;)
Vid två for vi ut till tynderös kyrka där Stefan och Fia skulle gifta sig! Och gug vad fint det var :D
Efter vigseln så gick vi alla ut och blåste såpbubblor över dom och knäppte kort. Sen for vi en liten bit bort till en lokal där det bjöds på middag och fest!
Åh dom var så fina, jag tror jag sa till Robin fem gånger under kvällen att jag tyckte Fias håruppsättning var jätte fin :)
Det var en massa tal, lite lekar också hade dom ett live band som var där och spelade :) Vi hade jätte trevligt, åt och drack en massa gott och skrattde hela kvällen! Försökte också att få Robin att gå upp och dansa med mig men lyckades inte alls nå bra, tråk bollen ;P
Alla vart lite rund under fötterna mot slutet, Jocke och Caroline kom och skulle hämta oss men de gick sådär med det haha tror vi var hemma vid tre ? ;)

I dag är man lite små seg.. Grabbarna är ute och gräver på den nya tomten där dom ska bygga det nya huset och jag har skjutsat Linn ut till birsta för att köpa en present också var vi in på Boom och kikade lite. Jag hittade bland annat en jätte fin godis skål som jag köpte!

Nu har Annika varit och köpt pizzor som vi ska äta ute på tomten där grabbarna håller på jobbar så det blir gummistövlar på ;)












Kommentarer
Postat av: matilda

vad fina ni var :) och är tsm <3

2009-10-25 @ 23:39:54
URL: http://matildaw.bloggagratis.se
Postat av: Myson

Fin tårta, snyggt med svart & rött !

2009-10-26 @ 10:28:08
URL: http://mycaarolina.blogg.se/
Postat av: jenny

åhh vad fint :D och tårtan var skitsnygg!

2009-10-26 @ 10:48:26
URL: http://jennyba.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha! tog fruktansvärt långt tid att få in er alla i bilen. verkar som ni haft en bra kväll iaf, och fina var ni allihopa :)

2009-10-26 @ 23:34:35
Postat av: Linda

Haha ja men skojar du! Tog en väldans tid ;) Tack vad söt du är vännen :D

2009-10-27 @ 15:17:05
URL: http://lindakallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0