Lördag!

Faan nu är inlägget som jag skrev igår helt borta :O Jag skulle publicera ett nytt men råkar på nått vis lyckas ta bort två utav mina andra inlägg. Less jag blir!

I dag känner jag mig riktigt utvilad, har sovit som en stock i natt :) Robins klocka ringde åtta i morse och då vart jag tvär pigg och vart så sugen på att retas med honom haha sötpropp!! ;)
Vi klev upp och åt frukost tillsammans innan han skulle fara till sollefteå för att spela match. Håller tummarna för dig idag gubben!
Jag själv ska strax ta mig ett bad och sen fara till matfors och hälsa på therese och barnen :) Är kallt ute i dag och jag tror vi ska ta en prommis runt stallet så det kanske är bäst att sätta på sig tjock jackan ?

Ha en fin dag allihop, kraam!


Kommentarer
Postat av: Ziri

Jag saknar dej gumman!! :O <3

2009-10-11 @ 00:59:21
URL: http://zems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0