lördag :)

Sista passet jag jobbade igår gick super fort, tiden bara rann iväg så det var jätte skönt! När jag slutade hämtade jag upp mamma på hennes jobb och sen for vi till subway och köpte mackor till mig och robin. Super goda :)
Var hemma strax efter nio och då blev det en massa mys framför tvn resten utav kvällen <3

I morse for robin till Brunflo med innebandylaget och blir borta tills i morgon kväll. Håller tummarna för dom och hoppas dom får en rolig helg :) Tydligen så skulle dom på något spa ikväll och inte lite avis man blir, jag som älskar sånt! :P
Själv har jag varit ute på en halv timmes power walk till morgon och sitter och fikar te och mackor nu. Tänkte bara ta den här dan som den kommer, skulle behöva rensa hela min garderob som jag har här och se vad de är jag ska slänga och vad som ska med hem till lägenheten. Är ju faktsikt bara två veckor kvar nu, åh vad härligt ;)

Nästa lördag ska vi på bröllop och jag har inte en aning om vad jag ska ha på mig :/ Jag har en jätte fin klänning som jag aldrig har andvänt för att jag har tyckt att den är lite för festlig för att ha på en vanlig krog kväll, så ja den kanske skulle passa bra att ha då ? Gud vad svårt, skulle ju vara kul om jag och robin matchade med varandra lite också :)

Ha en fin dag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0