Min lediga helg!

I lördags på dan for jag och hälsade på therese och barnen :) Är jämt lika roligt och mysigt att umgås med dom! Vi busade, fikade, myste och gick på en lång prommis runt stallet! Träffade Ullis där också och hon ville att jag skulle komma och rida något så ja man kanske ska se efter vad rid kläderna är och fara dit och ta en sväng med henke, vore ju verkligen hur kul som helst :)

På kvällen blev det myskväll med matilda! Var första gången jag var hem till hon och anton så det var kul att se hur dom hade det :) Och de var verkligen jätte fint, super mysig lägenhet!
Vi åt en massa godis, chips och chokladbollar också kollade vi lite på körslaget men det blev mest en massa surr som alltid ;)
När "fotbollen" var slut ringde robin och ville ha hämtning så jag for och hämtade han hos grabbarna också skjutsade vi hem mats och sen for vi ut till viforsen och sov!

Igår på dan var vi och kikade på innebandy och sen blev det kalas för robins mamma. Hon fick ett presentkort på excellent utav robin, mig, rasmus och emma :) Vi var där fram till kvällen, fikade en massa gott och åt middag där. Jätte mysig dag!
Vid åtta kom vi hem till mamma och då såg vi så klart på ensam mamma söker och wallander filmen :)

Nu funderar jag på om jag ska ta mig en dusch och göra lite nytta och sen kan det nog bli en sväng ut till birsta! ;)


Kommentarer
Postat av: kikki

tackar :)

2009-10-12 @ 17:59:26
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0