Måndag

I går eftermiddag for vi hem till mamma igen och ska nu bo här fram till helgen då vi får tillbaks lägenheten :D

I morse sov jag till halv tio och sen gav jag mig ut på en 30 minuters power walk! Var super skönt att komma ut och få frisk luft, en perfekt start på dagen :) Jag är så himla sugen på att komma igång med träningen igen, har tappat så mycket kondition..
Men jag har sagt till mig själv att efter jul och nyår då ska jag köpa ett träningskort och sätta igång igen! Är mitt nyårs löfte, hoppas även att jag får med mig matilda så vi kan peppa varann ;) 

Den här veckan kommer i mesta dels bestå utav jobb! Enda dagen jag är ledig är på onsdag och då ska jag till frissan och färga och göra slingor, ska bli så skönt att få fräscha upp det igen :)
Vi vet inte riktigt än vilken dag vi kommer att få nycklarna till lägenheten men någon dag i helgen blir det och då ska det packas upp en massa och grejas på där hemma plus att vi måste stor handla en massa mat också!

Näe nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig något att äta innan det är dags för jobb :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0