Helgen!

I fredags så blev det vinkväll med emelie! Först åt vi middag på biteline, super mysigt och gott ;) Sen gick vi hem till hon en stund och drack vin, lyssnade på musik och surrade en massa. Var första gången jag var hem till och joakim så det var roligt att se hur dom hade det! Det var verkligen en jätte mysig lägenhet :)
Lite senare så gick vi hem till mattias men blev inte där nå länge alls utan vi gick ner till stan. Haha vi hade riktigt roligt hela kvällen, skrattade, dansade och hade oss. Dock så önskade jag att jag inte hade druckit dom där shottarna, kände att det vart för mycket..
Vi avslutade kvällen på max där robin och några grabbar var och sen blev det taxi hem :)

På lördan vaknade man upp med en lagom huvudverk, men jag pallrade mig upp och tog mig ett bad och fixade mig! Innan robin skjutsade mig till jobbet for vi och åt en stadig frukost/lunch på texas och det satt fint då kan jag lova. Jag jobbade till kvart över sex och då for vi och käkade kebab tallrik och sedan hem och bara myste resten av kvällen! <3 Smala matvanor vi har i våran familj va? ;P Får skylla på att vi hade en liten bakis dag..  

Igår när vi vaknade vart vi sugna på att gå ut och gå så vi tog en halv timmes power walk innan frukost vilket var himla uppfriskande. Efter frukosten fixade vi oss för kalas! Melwin fyllde ju två år igår så vi var och firade han :D

Bilder ifrån kalaset :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0