Njuter av min lediga dag :)

I måndags jobbade jag till åtta och när jag kom hem såg jag att robin hade lagat mat åt mig innan han skulle iväg på träning, åh jag blev så himla glad! Älskar överraskingar :D Och robins starka sida är ju verkligen inte att laga mat vilket de flesta vet haha, oftast när det är han som ska fixa middagen så brukar det bli att vi äter ute den dan :P Så dom gånger han verkligen gör sig för och ställer sig i köket och lagar mat så blir jag super glad! :)

Igår jobbade jag 07.00-14.00 och det gick jätte bra allting! Var verkligen en riktigt bra jobb dag för mig och allt flöt på kanon :)
På kvällen var vi ner till ziri och daniel och myste! Har blivit långt mellan gångerna vi umgåts nu men från och med nästa vecka blir det annat ;)

I dag har jag som sagt ledigt vilket känns lite små skönt eftersom jag jobbar alla andra dagar den här veckan! Både jag och robin tog en lång sov morgon och sen gick vi upp och åt go frukost tillsammans innan han skulle i väg och jobba.
Och jag har varit till frissan, så nu är jag snygg i håret igen ;)
Ikväll tar jag det bara lugnt, har varit och ätit pizza och tänkte lägga mig framför tvn ett tag nu.. Känner mig hängig och har ont i magen, usch jag får inte gå och bli sjuk nu :S Måste verkligen jobba hela veckan ut!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0