Nu har jag helg jag med :D

Som ni vet så blev det ju inflyttning i torsdags för oss, for mellan mamma och oss med kartonger hela kvällen och sen packades allt upp. Vid halv nio for jag ut till willys och storhandlade mat, tror det vart 7-8 propp fulla påsar :P Haha ja men nu har vi det mesta hemma iaf så vi ska klara oss ett tag..
På kvällen blev det en massa mys, vi bara njöt utav att få vara för oss själva och vara hemma och få ha vårt eget!

I går fortsatt jag med att fixa här hemma, satt upp gardiner, blommor, tavlor och städade lite. Sen vid tre började jag jobba och jobbade fram till 20.15 och då var det bara att ladda för fest. Bytte om på jobbet, for hem och hämtade bad kläder och sedan ut till alnö hos per och annika! Och där var det folk kan jag säga, haha elina slängde sig på mig när jag kom. Sötisen :)
Träffade anna och hans där också (dom som vi var kattvakt åt en vecka). Och dom hade med sig present till mig och robin som tack för att vi hade passat katterna, och det kändes ju helt fel att vi fick de. Vi hade ju det hur bra som helst när vi bodde där så enligt mig hade det varit vi som skulle ge något till dom för att vi fick bo i deras fina hus!
Men vi fick iaf en varsin peak huvudtröja som är jätte snygga och sköna :D Tusen tack igen säger jag, ni är super gulliga!

Efter en liten stund for vi "ungdomar" hem till drogge och festade på lite. Haha jag och elina höll mest oss på övervåningen ;) Lite senare bytte vi alla om till badkläder och gick ut och badade tunna som var hur mysigt som helst :D
När vi var nöjda bad vi caroline lite snällt om vi kunde få lifta med hon bort till per och annika där vi satt och käkade en massa innan vi gick och la oss ;)

I morse vaknade man med en lagom baksmälla.. Klev upp och skulle äta frukost och då ser vi att jocke sitter vid bordet och sover hahaa det såg sjukt roligt ut och han vaknade inte heller när vi gick runt där. Också snarkade han jätte hårt ;P
Jag har jobbat i dag så duktig som jag är! Slutade 18.15 och då hade älsklingen och stoffe fixat middagen vilket uppskattades mycket kan jag lova :)
Ikväll är jag bara hemma och njuter av att vara HEMMA :D Är helt underbart så ni anar inte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0