Skön söndag!

I går blev det en riktig myskväll hemma hos matilda och anton :) Vi såg lite på tv, surrade en massa och kollade på den tredje filmen av Johan Falk. Jag har inte sett någon ut av dom andra filmerna så nu jäklar ska det hyras film här dom närmsta kvällarna ;) Jag älskar såna där filmer!!
Var super mysigt att umgås med dom, blev lite rött vin, godis, chips också gjorde anton en jätte god kaffedrink med glass och isbitar i. Haha ja vi åt som nå galningar hela kvällen, och kring tolv vart vi sugen på vitlöksbröd så då satt vi och käkade de och en massa grönsaker och dipp till ;)

I dag sov jag till elva, vart en riktig sov morgon och det behövde jag verkligen känner jag! Har tvättat och fixat här hemma idag och nu har jag alldeles nyss kommit upp ur ett varmt bad. Lyxade till det lite extra med peeling, inpackning och grejor så nu känner jag mig riktigt fräsch och pigg :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0