Tisdag!

Igår blev det en sväng ut till birsta, var så himla längesen jag var in på själva ikea så kände att det bara var ett måste! Jag kikade bland annat ut en bäddmadrass till våran nya säng som vi ska köpa också hittade jag självklart en massa annat fint.
Jag verkligen älskar inredning, skulle kunna lägga hur mycket pengar som helst på bara saker till hemmet :P
Men igår blev det bara lite små saker med hem, köpte nya kaffe koppar, ljus, servetter och ja lite små saker som man behöver!
Blev även en fika där tillsammans med mamma innan vi for hem, mandeltårta och kaffe :)
På kvällen gick jag och älsklingen på giffarna och det var lika kallt att sitta där då som förra måndan även fast att jag hade min tjocka jacka.. Men ändå så är det så mysigt att sitta där på nått vis så man gör det ändå ;P

I dag har jag haft en super mysig dag! Emelie ringde mig i morse och ville ha med mig till helex och träna så vid halv elva gick vi dit och körde gymmet en timme och satan vad jag märkte då att jag inte har tränat på länge :O Men det var så skönt att få rensa ur sig lite, kommer dock ha träningsverk till tusen i morgon ;)
När vi var klar gick vi hem och duschade och sen gick vi ner till stan och käkade lunch på barista! Sedan blev det en sväng på stan också, jag bokade bland annat tid hos ingela för färg och slingor så ska dit om en vecka ungefär och fixa det :)

Nu alldeles strax blir det blåbärspaj och en massa mys framför tvn! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0