Tisdag!

Igår var jag in till stan och gjorde lite ärenden, var bland annat hos frissan och klippte mig. Också betalade jag in några räkningar, mina första faktiskt! Så lite vuxen poäng där till mig ;) 
Det känns lite konstigt att ha såna utgifter när man inte är van, nästa månad börjar vi betalar hyran igen också. Och nu kommer vi dela på allt, alla räkningar och maten! 
Förut när jag pluggade så betalade jag bara på maten så jag tycker det känns jätte bra att jag också kan betala på hyran och de nu. Fick lite dåligt samvete förut, jag hatar att leva på andra.. Då är jag hellre den som ger mer :)

Igår kväll så var jag och älsklingen och såg på giffarna och satan vad kallt det var!! Och dum som jag var så hade jag lämnat min vinter jacka hemma hos mamma så jag hade bara min vanliga tyg jacka på mig :/
Alla andra hade tjocka vinter jackor och mössor på sig så man vart ju lite måttligt avundsjuk på dom :P

I morse var robin hemma med mig. Vi sov fram till halv tio och sen åt vi frukost och tog en lugn och skön morgon tillsammans :) Har jobbat mellan 14.00-19.00 idag och nu är jag hemma hos mamma, ska mysa ner mig i soffan med lite fika! Är ju massor med bra på tvn ikväll ;)
Vi kommer att sova här nu några dagar nu för att det ska bli lättare för mig att komma till och från jobbet och så!

Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0