Trött..

I morse ringde klockan kvart över fem och jag trodde inte det var sant, kändes verkligen som att jag klev upp mitt i natten. Det var kol svart ute, alla låg och sov utom ja :P Jag klev upp och tog mig en dusch, fixade mig, åt frukost och kvart över sex for jag ner till jobbet där alla var pigga och glada ;) Haha det är tur att det finns humor på jobbet!
Nu är jag hemma och har nyss ätit frukost nummer två. Börjar mitt andra pass halv tre så tänkte lägga mig och vila en stund nu så jag orkar med sen, känner mig verkligen super trött men det är bara att bita ihop. Är bara ett pass kvar nu och sen får jag heelg :D

Vad har jag gjort dom andra dagarna då jag inte har jobbat då ? Hmm ja i onsdags så följde jag med robin och åkte runt och gjorde lite jobb ärenden och sen bjöd han mig på lunch på jops, super mysig dag hade vi :)
Och kvällen fortsätte så också, med en massa gotta och fotboll på tvn som man absolut inte fick missa (enligt robin) :P

Nä nu blir det vila nån timme för min del.. kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0