Redan måndag igen ?

Gud vad fort förra veckan måste ha gått, ja tyckte det var måndag nyss ;P

I lördags jobbade jag till halv sex och på kvällen bjöd vi hem ziri och daniel på middag! Vi hade det jätte trevligt som vi alltid har när vi umgås ;)

I går tog jag en himla lugn dag och bara njöt av att få vara ledig.. Sov till elva vilket var himla länge för mig, jag brukar alltid annars vakna kring nio. Men det var skönt att få känna sig utvilad :)
For in till stan en stund på dan och solade och senare for vi och åt pizza med jocke, elina och patrik. Sen blev det bara en massa mys i soffan, såg bland annat på ensam mamma söker haha robin hatar det programmet men jag och elina fick som vi ville ;)

I dag har jag varit in till stan och lunchat med emelie som fyller 23 år idag :D Var jätte roligt att träffa hon! Vi gick en sväng på stan och kikade lite också. Jag köpte en kjol, en topp och en mascara. Också försökte jag hitta några stövlar men jag tycker det är skit svårt och jag har inte riktigt blivit så där fäst vid några så jag väntar ett tag till med att köpa det tror jag.

Näe nu ska vi börja med någon middag här och sen är det ju timrå matchen ;) 

Kommentarer
Postat av: Moa

Tack så jättemycket gumman, vad gullig du är:) Jag hoppas bara att det löser sig med jobb och sådär. Ska iallafall bli skitkul att komma iväg! :) PUSSS

2009-09-30 @ 14:57:19
URL: http://moaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0