Då var det måndag igen :)

I lördags blev det jobb för mig fram till stängning och sen for jag ut till viforsen igen där min älskling var. Vi sov där hela helgen och igår morse for robin iväg och spelade cup tidigt ute i timrå medans jag låg kvar och snozade någon timme till :) 
Vid halv ett for jag med mamma, elin och mormor och kikade på hans två sista matcher. Är verkligen jätte roligt att kolla när han spelar också har dom alltid en massa go fika man kan handla där haha ;)
Det gick bra för dom, dom kom till finalen så det var kul!
Efter matchen åt vi middag med carina och ingemar och sen for vi hem till mamma och myste :) Vi åt en massa godis, ostkrokar, drack vin och såg på ensam mamma söker och sen en jätte bra film som gick på fyran!
Vi har sovit här hos hon i natt, skönt att vakna upp i stan säger jag..

I dag ska jag gå på stan med mamma. Får se vad jag får med mig hem, men jag måste iaf köpa dop present till noel :)
Nu ska jag äta frukost och sen ta mig ett bad.
Ha en bra dag, kraaam!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0