flyttat ;p

Igår flyttade vi in till anna och hans hus och ska vara husvakt här åt dom nu en vecka medans dom är i turkiet! Jag älskar verkligen det här huset, precis så här vill jag bo när jag blir stor och köper hus ;)
Och dom har två super goa kissemissar här också som vi bor med. Jag bruka inte vara så mycket för katter men dom här kan man bara inte låta bli att mysa med!

I dag har jag varit i stan och fixat lite grejor och sen blev det birsta för lite shopping också passade jag på att stor handla mat när jag var där ute.. :)

Nu har jag nyss kommit upp ur ett varmt bad och har bäddat ner mig i soffan med glass, te och en massa ljus. Är bara jag och söt kissarna hemma ikväll (som vi har glömt bort namnen på) haha vi måste ringa och fråga vad dom heter i morgon ;P

Hoppas att ni har en bra kväll! Nu ska vi fortsätta vårat mysande här ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0