Första dagen på mitt nya jobb!

I dag har jag jobbat 9-16.30 och det var så himla kul! Jag har suttit i kassen hela dan och jäklar vad mycket koder man ska kunna haha men det gick relativt bra ändå, vart så klart några gånger som man blev tvungen att fråga om hjälp men det hör till ifrån början ;)
Maria vill att jag jag ska kunna kassan flytande till nästa vecka så jag har ju lite att plugga in den här veckan :P

När jag kom hem så var älsklingen min också hemma och mamma hade gjort god mat. Potatisklyftor med kyckling, sallad och sås! Så nu är man propp mätt och lite trött i huvudet efter den här dan men kul har jag haft och det verkar vara ett skönt gäng att jobba med också, alla har varit super gulliga mot mig idag :)
Ikväll är robin på hockey med daniel, hade dock velat följt med jag med och sett matchen men han fick bara tag på två biljetter.. Så jag ska hitta på något annat, nu först ska jag kolla igenom min post och vika ihop lite kläder. Och sen är jag grymt sugen på att baka en blåbärspaj tills idol börjar ;)


Kommentarer
Postat av: jenny

vaaa ska du kunna alla??:O jag kan bara ca 20 efter 2 veckor (A)

2009-09-16 @ 23:00:58
URL: http://jennyba.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha okej ;) Ja eller det flesta iaf ska jag kunna, men det kommer nog ta sin tid med mitt minne ;P

2009-09-17 @ 09:48:48
URL: http://lindakallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0