fredag

Jag tänker ha en liten snabb update här nu, är helt slut efter den här veckan. Har jobbat varje dag och i onsdags kväll hade vi inventering och det var den roligaste inventeringen jag varit på haha bara en massa tok och skratt! Är ett himla skönt gäng jag hamnat med och sen har vi ju den bästa chefen också :)

Igår hade jag och mitt hjärta äntligen lite tid för varandra vilket vi inte ha haft på hela veckan, har jobbat om varandra varenda dag. Men så igår när jag kom hem ifrån jobbet la vi oss i ett bad och surrade en massa, var verkligen hur skönt som helst! Sen hade vi bokat bord på biteline för att äta middag och se på timrå matchen :) Också provade vi äta av den nya glass buffen som dom har börjat med, eller den kanske ha funnits ett tag nu ? Den var iaf ny för mig eftersom jag inte ha varit där sen i maj, tycker det var en super bra grej dom börjat med. Jag som älskar glass :D

I dag slutade jag klockan två och då for jag till banken för att göra lite ärenden och sen in på ica och köpte fredags godiset ;) Vi är ute på alnö nu och är hundvakt medans familjen är i turkiet.
Blir bara lugnt ikväll, ta nått glas vin och äta en massa gott och kika på idol. Ska upp tidigt i morgon, jobbar mellan 9.00-17.30. Och efter det får jag HELG :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0