freedag :D

I går blev det jobb mellan 14.00-20.15. Var lite små drygt på dan att bara gå och vänta på att börja, jag vet inte men jag är nog mer en morgon människa och vill börja tidigt och sen ha hela kvällen fri till att göra andra saker. Men det är ju som det är inom handels, mycket dumma tider! Men man får tänka på ob ;)

I dag har jag jobbat 9.00-14.00 och det måste ju vara det bästa passet det, speciellt på en fredag!
Ikväll är det fredags myyys :):) Vi har nyss ätit tacos här hemma med mamma och elin. Hur gott och mysigt som helst :D Har bott här hemma nu hela veckan och det har varit super skönt, framför allt nu när jag har jobbat och så. Har inte behövt lagt en massa pengar på bensin vilket jag tycker är en himla onödig kostnad, kanske för att jag är så bort skämd med att kunna gå över allt dit jag vill..
Om någon timme tror jag att vi ska gå hem till daniel och ziri och tillbringa kvällen med dom, vore himlans trevligt! Men nu ska jag ta med mig mitt vinglas in till vardagsrummet och fortsätta att vara lite social ;) 

Ha en bra kväll allihop, kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0