heeejsan

Igår blev det jobb tidigt på morgonen fram till elva. Man var väldigt trött när man for dit och det var jätte mörkt ute, kändes som att det bara var jag i hela stan som var vaken. Jag mötte inte en enda bil på hela vägen in tilll birsta :P
Inventeringen flöt på bra och vi var klar fortare än vad vi trodde så det var skönt, men satan vilket slit det är..
När jag slutade for jag och hämtade robin på jobbet och sen somnade vi båda ganska snabbt i soffan med ellie i mellan oss, haha hon blir så avundsjuk när vi kramas så hon vet inte vart hon ska ta sig till. Sötnosa min :)

På kvällen var vi på kalas hos daniel som fyllde 25 år :D Var jätte trevligt, vi fikade kaffe och smörgåstårta ;)
När vi kom hem hann jag bara lägga huvudet på kudden tror jag så somnade jag haha det tog på krafterna tror jag av att börja jobba klockan halv sex på morgon .. :P

Nu ska jag göra lunch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0