Höst!

Usch vad kallt det är ute! Igår kväll när jag for hem ifrån jobbet var det bara två grader ute, är nästan så att man skulle kunna börja använda vinterjackan nu på kvällarna..
Jag tycker hösten är himla mysig annars på många sett men just kylan den hatar jag :P

I dag är jag bara hemma ute på alnö och tar det lugnt. Ena hunden började halta och kunde knappt gå igår, var jätte hemskt att se! Vi lindade benet så hon fick stöd och jag tror att det blev lite bättre utav det för i dag har jag fått med henne ut vilket var näst intill omöjligt i går..
Hon är gammal och har ont i kroppen sen tidigare men hua det är inge kul att se hon lida som hon gör nu :/

I morgon blir det jobb igen! Längtar faktiskt, skönt att känna att man tjänar pengar ;)
Sen är jag ledig på fredag och då blir det utgång. Ska bli riktigt skoj, dock så jobbar jag på lördag men börjar inte förän kvart över ett så jag hinner må dåligt några timmar innan haha!!

Åh vet ni vad nu är det en månad kvar tills vi får tillbaks lägenheten :D Det låter länge men det går så himla fort nu! Jag tycker det var nyss jag sa att det var två månader kvar så snart så står vi där med nycklarna i handen. 
Det ska bli såå skönt, ja ni anar inte hur jobbigt det är att bo som vi gör och inte kunna få vara för sig själv och ha sitt eget.. 
Allt kommer bli perfekt, nära till jobbet, tjejorna och ja nära till allt! :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0