Lilla mimmi :)

I dag har jag varit hem till mamma och hälsat på, vi har fikat två gånger och surrat en massa! Jag älskar att komma hem dit när man inte varit där på en vecka eller mer.. Alltid lika mysigt och roligt att komma dit :) <3
Och i dag så fick jag se kissebebisen som elin har fått och hon var hur söt som helst! Ser ut som en liten boll hehe, och rasmus tycker det är jätte roligt att ha en kompis att leka med.



Har hunnit med en lång prommis och varit ner på stan en sväng också. Hade en massa ärenden jag skulle fixa, bland annat köpa en massa presenter men det slutade med att jag gick och kika efter saker till mig själv istället haha. Kan kanske lätt bli så när man är på stan max en gång i veckan nu för tiden ;)
Jag mötte matilda och gick och surrade med hon ett tag också så ja jag kom ifrån stan utan något utav det jag hade tänkt köpa så får bli en ny stan runda till veckan :)

Ikväll är vi hemma hos carina och ingemar och hälsar på vilket var himla längesen nu! Har ätit middag och haft det riktigt trevligt :)
I morgon blir det jobb och det ser jag fram emot! Skönt att jag inte gick ut ikväll så jag är pigg i morgon, är så mycket roligare att jobba då..

Nu snart blir det sängen, natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0