Måndag!

I lördags så var det dop för noel och det var så fint! Han var jätte duktig och låtarna som sjungs och spelades var super fint :)
När det var klart i kyrkan for vi till lill kyrkan i matfors som ligger alldeles där dom bor för att fika och uppvakta lill grabben! Therese hade dukat med höst tema och gjort jätte fint där :)
Efter vi fikat och dom öppnat alla presenter så gick vi och kikade i deras nya lägenhet, varken robin eller matilda hade varit där och jag var lite nyfiken på hur det blev med tapetseringen i köket :)

På kvällen blev det middag ute i timrå hos maria. Pappa var ju i sundsvall i helgen och bodde hos hon och barnen så han ville bjuda oss på mat där och det var verkligen ingen dum ide.. Han gjorde fläskfile i ugn med mozzarella och tomatfyllning i och till det åt vi potatisklyftor, sallad och vitlöksbröd. Hur mumsigt som helst och inte nog med det så blev det efterrätt på det, haha jag trodde seriöst min mage skulle spricka när vi for hem. Hade bara ätit en massa go saker hela dan :P



Igår gick jag på stan en sväng, köpte bland annat födelsedagspresent till ziri som fyller 20 år på onsdag ;)
Och eftersom jag jobbar kväll då och inte kan komma på hennes kalas så bestämde vi att jag och robin skulle komma och fira hon som igår kväll istället!
Så igår tillbringade vi hela kvällen med hon och daniel :D Åt biteline pizza, såg en massa bra på tvn och självklart fick hon sina presenter utav oss som var body lotion med papaya doften, trosor och två jätte fina ljuslyktor :)



Nu ska jag laga mig någon form av lunch/middag och sen gå till jobbet! :)



Kommentarer
Postat av: elin

Tack!:) pappan finns med i bilden och heter mattias.

2009-09-22 @ 11:06:23
URL: http://epmn.blogg.se/
Postat av: elin

Inte så konstigt. Han är med i bilden fast inte hemma hos "oss". Tack:)

2009-09-22 @ 11:57:07
URL: http://epmn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0