Permanenta ögonfransar

Jag är jätte sugen på att permanenta mina ögonfransar (ögonfransböjning) så att man slipper att böja dom.
Jag har ganska långa ögonfransar men det har förmåga att lägga sig under dagen och bara stå rätt fram. Så det skulle vara jätte skönt att slippa det och dessutom så lär det nog inte vara så jätte bra att böja dom med en ögonfransböjare varje dag, kanske till och med att det kan bli några gånger om dan ibland..
Det är ju ett perfekt alternativ också om man inte känner att man har ork/tid att sminka sig varje dag.

Det kostar kring 500 :- och det håller sig upp till 7-9 veckor. Jag skulle lätt kunna tänka mig att unna mig det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0