tadaaa..

Jobbade till stängning igår, gick jätte bra och tiden bara rann i väg :)
När jag slutade mötte jag min älskling vid östermalm och sen gick vi hem hit till mamma. Jag var vrål hungrig, hade inte ätit sen halv två på dan! Så det blev en massa fika för mig när vi kom hem också såg vi klart på hockeyn och kollade på Roast på Berns :)

Nu har jag nyss surrat med emelie. Hon har varit i sthlm hela helgen och bara roat sig, shoppat en massa och så. Åh jag vill också! Men jag måste jobba en massa först, så till våren kan det nog bli en sån resa ;)
Har haft det som rutin varje år att åka ner och bara shoppa, ätit god mat osv men i år så valde jag att åka till bali med mitt hjärta istället :)

I dag jobbar jag samma pass som igår, 15.15-20.15. Är helt okej pass faktiskt, vill man göra något innan man börjar så hinner man det eller vill man göra något efter så är inte klockan så mycket :)

Ha en bra dag/kväll allihop! Kraam :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0