Tisdag kväll

Just nu håller jag på få nå fel på mimmi som hoppar runt överallt i soffan, på bordet, i blommorna och ja snart hänger hon väl i gardinerna också :P
Det är ganska svårt att bli arg och ta i hon när hon är så söt så man smälter när man ser på hon, och till och med robin gav med sig och lät hon ändå få komma upp och gosa med han i soffan haha :D

Ikväll har vi bara varit hemma och myst! Har badat (var dock ganska trångt att få plats två stycken i mammas lilla badkar) men finns det hjärtrum så finns det stjärtrum! Är det inte så man bruka säga ? ;)
Har kollat på idol också så klart, roligt att se att någon i från sundsvall var med och att hon gick vidare!
Nu har mamma nyss kommit hem ifrån jobbet och robin har farit på träning. Funderar på att ta mig nått att äta och kika på nån film innan det är dags för natten. Antar att det inte är någon mening att försöka sova innan mitt hjärta kommit hem, han är expert på att se till att väcka mig då.. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0