Börjar sakna min älskling riktigt mycket nu..

Igår hade jag en utav dom bättre kvällarna jag haft på länge! Började med att jag och Emelie gick ner till Jops kring 18.30 och åt en god middag, drack lite vin och åt sedan en god efterrätt på det ;) Var verkligen hur mysigt som helst. Satt läänge och surrade om allt mellan himmel och jord, underbart var det verkligen!
Vi satt där till 22.30 så det blev några timmar hihii, och sen kände vi oss för att avsluta kvällen ute med en öl någonstans. Så vi gick in på Svenssons och där var det lugnt, var typ vi och 5 stycken till.. Men sen rasslade det till och vart helt plötsligt propp fullt. Träffa en hel del folk så det var kul :) Jag drack bara upp halva min öl så när Emelie hade druckit upp sin så bestämde vi oss för att gå hem till mig och fortsätta våran myskväll. Fick många förvånade reaktioner över att vi skulle gå hem hehe men vi skulle ju vara duktiga tjejor och bara ta en öl vi så så fick det bli också :) Hade trevligt den lilla stund vi var där och jag kände mig nöjd över det, inte alls nå krog sugen längre som förr.. :P

När vi kom hem satt vi uppe och myste, åt godis och så ett tag sen gick vi och la oss. Låg och fortsatte och surrade och sen hörde jag Emelie börja små snarka efter ett litet tag haha sötrumpa :)
Sov till 09.30 i morse och då åt vi frukost och efter det gick Emelie hem.
Var meningen att mamma skulle komma hit och hjälpa mig att skruva upp hyllan i vardagsrummet men då såg jag att det var nån repa på hyllan, irriterande.. Jag for ut till Ikea och bytte den också shoppade jag lite annat haha jag har sagt det förr men jag kan verkligen inte gå in dit utan att handla nått ;P
Idag blev det ett par gardiner in till sovrummet, en lampa och mer galgar till nya garderoben.

Sen har jag varit hemma hos mamma hela eftermiddagen på middag med hon, Elin, Therese, Micke och pojkarna :) Åt inbakadfläskfile med potatisgratäng och sallad till. Sedan blev det annanaspaj med glass till efterrätt, super gott allting. Nästan så att det var farligt gott :) Vi bytte påskägg och hade det mysigt. Tusen tack för en härlig dag, jag älskar er!
Nu ikväll är jag bara hemma.. Har strykt gardinerna som jag köpte idag och satt upp dom, vart jätte fint. Så nu är jag nöjd :) Pratade med min älskling nyss åh jag saknar han som en took! Tur han kommer hem i natt, mitt lilla hjärta. Fast då sover jag nog och i morgon bitti ska jag upp tidigt och jobba så man kan säga att vi ses inte förns i morgon kväll.. Haha fjantig jag är men det får man ju vara ibland :) ♥

Nu ska jag äta lite ur mina påskägg och se om det är nå bra på tv annars går jag nog och lägger mig. Har långsamt och tråkigt så lika bra att lägga sig i tid så man är pigg i morgon.

Önskar er en Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0