Fått mycket gjort idag!

I morse när jag kom till First hotel där vi skulle ha ergonomiutbildning bjöds det på en god hotel frukost, mumms sa vi ;) Haha! Utbildningen var självklart givande och bra, lite sånt som man inte tänker på när man jobbar. Speciellt då man jobbar i stress..

Efter utbildningen for jag upp till mamma där Robin, Therese, pojkarna och Tomas var.. Vi fikade god fika och sedan for Robin och mamma ut till solariet där dom skulle mäta för någon gardin som mamma ska sy till han dit. Och medans så toppade jag Melwins hår, hihii håret stog åt alla håll så klippte till någon lock som stog rätt ut lite här och där. Lill gubben var så duktig och satt så fint och snällt hela tiden och snygg vart han också :) Jag satt i lite vax men det tyckte inte mamman om men som om att vi brydde oss om det, måste ju få vara lite tuff ibland ;)

När Robin kom tillbaks med bilen for jag ner till stan och tur som jag hade så fick jag en drop in tid på en gång för klippning. Klippte topparna och gud så skönt och fräscht det känns nu, vart mycket nöjd även fast än jag provade en helt ny frisör vilket jag varit väldigt tveksam mot förut! Nu längtar jag tills på måndag då jag har tid hos Ingela för färg och slingor :)
For sedan och storhandlade en massa mat och sedan hämtade jag upp Emelie på jobbet för att fara ut till Birsta där vi har tillbringat hela våran kväll :)
Vi åt en varsin enchiladas på Charm till middag och shoppade en del. Var tydligen någon tjejkväll på Gina Tricot med 20 % på allt mellan 19.00-21.00 som vi inte alls visste om och det var ju mycket bra för jag hittade två linnen, en tröja och en kofta där. Sedan handlade jag en jeanstunika på Vila, en tubtopp och mascara på H&M och en jätte fin vårjacka på Vero Moda :)

När vi var klar for vi till Ica Maxi där Emelie skulle storhandla mat och jag lovar att jag aldrig har garvat så mycket när jag varit och handlat mat som jag gjorde då! Hahaa våran humor och lite trötthet på det bruka sluta på lite olika håll ;)
Emelie har iaf köpt PÖLSA som hon ska bjuda mig på till veckan och jag längtar redan :D Många tror att vi skämtar när vi säger att vi tycker om det men icke vi älskar PÖLSA och PÄRER! :)

Vart ett långt inlägg så avslutar här nu och säger GOD NATT! ♥

Kommentarer
Postat av: Therese, Mamma till underbara älslingar

kul att seds igår jätte mysig. Tack för klippningen..

2010-04-28 @ 06:45:28
URL: http://enlyckligmamma.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Pölsa är extra gott om man har en klick smör ovanpå så det smälter ;) MUMMA!

2010-04-29 @ 13:01:52
URL: http://sigridbergseje.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0