Hälsat på syster och pojkarna :)

I dag åkte jag med mamma ut till Matfors och hälsade på. Pojkarna låg ute i varsin vagn och sov lunch så medans vi väntade på att dom skulle vakna drack vi kaffe, surrade och fika en massa gott fika bröd Therese hade bakat ;)
Sedan blev det en massa mys och bus då Melwin och Noel vaknade. Tog en prommis fram till byn och kikade lite i inredningsbutiken och sen gick vi hem till dom igen och lekte ute på gården :)
TACK för idag underbara ni! Jag älskar er.♥

När jag kom hem åt jag middag med min älskling och sen vart jag sugen på att åka ut till Birsta och kika lite så jag tog bilen och for ut dit själv :P Bytte två fotoramar på ikea som jag köpte förra veckan, tyckte att dom vart för små så bytte till den större storleken. Så nu ska jag framkalla kort till dom i svartvitt på mig och Robin, sen så ska jag sätta upp dom på våran fina hylla vi satt upp i vardagsrummet :)
Var in på Jc och hälsade på Matilda så klart också. Jag är sugen på att köpa några jeans så hon hjälpte mig och tog fram massor i min storlek som jag provade. Var tre stycken som jag fastnade för men tror att det kommer bli ett par utav dom. Fanns bara 25 och dom satt lite för löst och är rädd för att dom kommer att gå ut sig. Men Matilda skulle kolla om dom kunde ta hem 24 i dom :) Min gumma var grym på att sälja jeans, hihii tack för hjälpen darling :D

Nu är jag hemma och funderar på att göra lite kaffe och sedan se om det är nå bra på tvn :)

Lite bilder ifrån dagen som jag tagit ifrån Therese blogg!







Kommentarer
Postat av: matilda

sötnos!<3 roligt att du kom förbi :D fredrik skulle iaf kolla om det fanns en mindre i leejeansen :)

2010-04-14 @ 21:30:12
URL: http://matildawestlin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0