Huvudvärk igen..

I dag har jag varit ute och gått på en långprommis med Matilda, var jätte härligt :)
Sedan gick vi ner till stan och gick in till Rummet och kikade runt och gud så mycket man skulle vilja ha där! Nästan farligt att gå in i en sån butik för mig ;P
Sen gick vi och solade en sväng vilket jag verkligen var behov utav nu. Har ingen färg alls kvar i fån Gran Canaria så måste få upp den brännan lite :)

Har fått tillbaks min förbannande huvudvärk idag också och faan vad jobbig den är! De gör så ont att jag bara vill ligga och inte röra en fena. Usch jag hoppas det är bättre i morgon. Doktorn såg inga fel på mig då jag var dit förra veckan, han sa att jag var stressad och spänd och skulle behöva slappna av mer och kanske gå på någon form av massage..

Ikväll är jag bara hemma. Fundera på att åka och köpa lite godis och bara mysa framför tvn sen, skulle vara så himla skönt och gott! Har varit extra godis sugen idag, är ju faktiskt lill lördag också ju ;) Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0