Huvudvärk :(

Jag vet inte vad jag ska ta mig till snart! Har sån jävla huvudvärk så jag tror jag dör snart, är skit jobbigt :/
Kan inte göra någonting för att jag har så jäkla ont också känner jag mig trött och hängig.. Har varit så här till och från nu i en och en halv vecka, känns som att det borde gå över snart!

Bara för det så är min dag förstörd känns det som.. Jag känner mig som en grinkärring haha usch och blää för det här. Har till och med tagit en 1 grams alvedon men ändå så går det inte över! Vad är det för fel ? Vill inte bli sjuk :/

Jag har iaf varit ner till stan en sväng och hämtat ut jeansen och framkallat kort till mina nya ramar och det vart så fint :D Är super nöjd!
Nu ska jag lägga mig och vila en stund och hoppas på att jag mår bättre sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0