Ledig :D

Känns riktigt skönt att veta att man har två lediga dagar framför sig :) Förra veckan blev det mycket jobb så nu förtjänar man lite ledighet.
I dag hade vi bokat tvätt tid mellan 07.00-12.00 men vi sov till 09.00 så det vart bara tre maskiner i dag. Får ta sängkläderna till veckan!
Medans jag väntar på att tvätten ska torka där nere så har jag dammsugit, torkat golv och dammat med Emelie i telefon. Går lättare också blir det lite roligare när man har någon att prata med ;)

I dag är det strålande sol igen, underbart :D Så fort Robin kommer hem ifrån lacken ska vi åka och hälsa på mormor och se hur hon har fått det i sin nya lägenhet. Då blir hon nog glad när hon ser att vi kommer :)

Men nu ska jag först ringa till frissan och boka tid för färg och slingor och sen hämta tvätten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0