Party, Party :D

Ja det vart det verkligen igår och satan vad roligt jag hade!
När jag slutade jobbet snabbade jag mig hem och duschade och fixade mig, smuttade på lite vin och laddade för en kväll med tjejorna :) Vid sju skjutsade Matildas gulliga mamma ut oss till Söråker där Carro och Carro var. Kände ingen av dom så det kändes lite spännande! Jag säger bara det att det var världens gulligaste :)
Dom hade gjort tacos som vi åt och sen blev det vin och drink tillsammas med en massa surr ;) Jätte mysigt verkligen! Kring tio tiden fick vi skjuts in till stan och då for vi först till Haga och sa hej och tog ett glas vin med några utav mina arbetskompisar vilket var mycket trevligt :)
Sen for vi vidare ner till stan på en annan förfest innan det var dags för krogen. Gick in på Svenssons först men där var det alldeles för mycket folk så jag och Matilda gick nästan på en gång och då fick det bli Stadshuset istället..
Blev en massa dans och jädrans vad kul vi hade! :D
Vid halv tre tiden kom Anton och hämtade oss och gulliga han skjutsade mig hela vägen till Viforsen där min älskling låg och sov :)

I dag har man ju kanske inte varit den piggaste tjejen i stan hehe.. Vi for in till stan och åt pizza med Stoffe vid ett tiden och den satt riktigt fint den så här dagen efter :P
Efter det for vi till Selånger och kikade på Elin när hon spelade fotbollscup. Hihii dom är så söt när dom springer där med små bena!
Ikväll har jag varit ut till solariet med Robin och Danne och hjälpt dom att städa och göra fint inför i morgon då dom öppnar igen efter inbrottet som varit. Men nu jäklar så är det videokamror öppsatta så nu kan dom inte göra inbrott nå fler gång, larmet kommer att gå igång direkt!
Vart jätte fint iaf, dom har bytt rör och köpt nya snygga möbler också nu.

Jag sitter framför tvn nu och är mätt efter min goda middag som jag lagat. Blev carbonara med en massa vitlök i och vitlöksbröd till det, riktigt gott! Robin hade aldrig ätit någon godare carbonara sa han och ja kan nog hålla med, den vart riktigt bra idag. Stark och krämig!
Vi vart sugen på nå snacks nu efter maten så ska strax fara och handla, funderar på att köpa oss en varsin stor daimstrut :D Haha dagen då jag är bakis kan jag äta hur mycket som helst, finns liksom inget stopp. De är tur man inte är det allt för ofta ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0