Så där :)

Nu ligger köttet i marinad och jag har precis skjutsat Linn på träning. Vi väntar nu bara på att Emma ska komma så att vi kan börja med maten ;) Jag är super hungrig!
Grabbarma sitter och spelar kort och dricker öl dom så jag funderar på om jag kanske ska spilla upp ett glas vin jag med :)

Hittade en gammal bild på mig och darling som jag bjuder på!
Ni ska bara veta vad tråkigt det är att inte ha någon kamera, speciellt nu när det är vår då det händer lite mer :) Men tänkte att jag ska införskaffa mig en snart. Är ju nästan ett måste..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0