Skön dag :)

Igår kväll låg vi och såg på "Farsan" och jag tyckte inte alls att filmen var lika bra som alla har sagt.. Den var varken nå spännande eller nå särskilt rolig heller. Var lite tråkigt!
När filmen var slut var klockan 01.00 och då kom Robin på att han var jätte hungrig så vi gick upp och fikade rostade mackor med potatissallad på och fyy vad gott det var. Farligt att äta på nätterna jag vet men det var så gott ;)

I morse klev jag upp klockan nio och åt frukost och sen mötte jag Emelie utanför här för att gå på en lång walk! Var riktigt härligt och kul att få med sig lite sällskap :)
Vi var ute och gick 45 minuter tror jag och sen gick vi hem åt varsina håll och duschade och fixade oss lite för att gå ner och äta en välförtjänt lunch. Blev en bakad potatis som alltid när vi är ute och äter tillsammans och sen blev det en liten fika på det :D Är så jäkla mysigt att gå och luncha och sitta och surra en massa, skulle kunna ha det som min hobby jag haha!
Vi gick och kikade lite i affärer en stund också. Emelie köpte ett överkast på Indiska och jag hittade dom jeansen som jag var och provade på Jc förra veckan och blev så fast vid men där fanns dom bara i 25 och jag tyckte dom var lite för stor. Men så idag hittade jag dom i 24 på The store, och fasiken vad glad jag blev :D
Hade dock inte så mycket pengar med mig så jag la undan dom tills i morgon så jag köper dom då :)

Nu har jag nyss kommit hem och tänkte ta och städa lite, är ju sånt som man måste passa på att göra då man är ledig.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0