Soffmys!

Nu har jag precis kommit hem ifrån jobbet och gud vilken dag det har varit.. Har för det första haft jätte mycket folk som nästan alltid nu mera och sen har vi även satt dit två idioter som lurar oss på pengar via panten..
Och sen när vi väl skulle stänga blev det en massa strul, haha det slår aldrig fel att det bara händer då jag och CH stänger! Blir alltid nå knas när han ska räkna kassorna fast sen bruka det visa att det inte alls var nå fel bara att han räknat på något annat vis :P Vi kom där ifrån en halv timme senare och snäll som han var så skjutsade han hem mig då så jag slapp gå :)

Nu sitter jag i soffan och har precis fikat. Man är alltid dö hungrig när man jobbat dom här passen!
Jag och Robin sitter med varsin dator här och nördar, inte så romantiskt men så skönt ;) Han spelar poker och jag läser bloggar haha! Men om en stund ska vi gå och vara lite romantiska med varandra och krypa ner i sängen och kolla på "Farsan" som han har laddat ner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0