Söndag!

Tjohoo, nu är jag hemma igen ;)

I fredags var vi ju ute på Alnö och var barnvakt, grillade med trevliga människor och gud så gott det var :D
Jag bjöd tjejorna på både vin och malibu så lite festligt blev det ju ;) Också hade Emma köpt med sig godis och chips och herregud vad man åt! Vi lyssnade på musik och satt uppe och surrade bra länge.. Vid 02.00 gick vi och la oss och det var väl tur eftersom jag skulle upp och jobba dagen efter :)

Klockan ringde 08.00 igår morse och då var det bara att kliva upp och när jag går ut ur sovrummet ser jag både Stoffe och Danne som ligger ute i soffan och sover så jag försökte smyga lite fint in till badrummet. Tog en dusch och sen kom jag ju på att jag var tvungen att föna håret så där sprack mitt smygande haha :P Så det kan gå när man har tjejor i huset ;)
När jag for till jobbet snöade det ute.. Skumt väder! Jaja jag jobbade iaf hela dan fram till 17.00 och vi hade riktigt bra med kunder. Märktes att vi hade super lördag, hann knappt ta ut min lunchtid så stressigt var det!
När jag slutade for jag hem och mötte upp Robin som hade varit på drakborgen med Linn, så himla gulligt att han tog med hon dit tyckte jag :)
Jag bytte om lite snabbt och sen for vi till min morbror på 50 års fest. Och där var det folk kan jag lova! Vi åt middag där, de bjöd på pajbuffe och lite annat smått och gott :) Roligt att träffa alla men vi blev inte där så länge eftersom vi var upp delade med att hinna med två kalas då Robins morfar hade 70 års fest också. Så vi for dit sen och kom bra precis till efterrätten så det blev två eftterrätter för oss ;)
Blev kvar där ute i viforsen hela kvällen och sov sedan hos Svärmor och Ingemar. Och idag vart vi kvar hela dan, åt lunch och fikade med allihop och myste på :)

När vi kom hem tog jag en låång varm dusch och sedan la jag mig och vilade ett tag. Kände mig helt slut och jätte trött, inte likt mig att ta en power nap bara så där men det var så skönt!
I kväll har vi ätit pizza också har jag klippt och gjort slingor på Robin och det vart så fint :) Vi båda är jätte nöjd, hihii kul att fixa och mixtra.

Men nu ni ska jag bege mig in till sovrummet för nu är jag trött igen.. SÅ SOV SÅ GOTT ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0